《暗黑黎明2》Call齊巴打 今日Kill到無朋友!

由台灣「8888Play遊戲平台」代理的手遊新作《暗黑黎明2》宣佈今日(10/7)正式公測!《暗黑黎明2》是一款主打暗黑風格,豐富戰鬥、競技、跨服聯動的ARPG遊戲。其中核心PVP系統「團隊遭遇戰」、「魔獸級戰場」、「跨服軍團戰」、「全服同地圖陣營戰」、「1000人公會戰」等等,隨時隨地都可以令你Kill到無朋友!

《暗黑黎明2》史詩級背景,無盡戰場,KILL到沒朋友!

 

四大職系 遠攻近戰由你話事

遊戲內設置四大職系,擁有超過二十種轉職,每種職業都極具特色,例如擁有暴殺快感的惡靈斧王、可以遠程狙擊的絕命槍手、玩盡元素的魔導士、為人奶媽的律條騎士等等,再加上職業技能可以自由配搭,俾你開片打交都可以玩出屬於自已的風格!

隨時開波 俾你KILL到無朋友

《暗黑黎明2》簡直是為PK而生的遊戲,如果你都享受同人PK或玩群P的快感,請立即下載遊戲就啱啦!遊戲內有多個PK玩法輪住比你打,「跨服軍團戰」多服PK無難道,「全服同地圖陣營戰」兩大陣營人馬互相撕片,「1000人公會戰」公會晒馬開片點少得你一份,仲有各式各樣多人連線副本,隨時KILL到無朋友!

公測大改版 遊戲內容無得輸

《暗黑黎明2》配合公測進行大改版,同時開放多個新系統俾你玩!華麗的翅膀系統,俾你打交都可以打到離晒地!多人副本「虛空・炙焰魔王」正式開放,更強的BOSS等你挑戰。仲有第一屆家族戰正式開啟,賭上家族的榮獲一戰啦!

睇見咁多PK系統係咪已經心郁郁想打返場?目前遊戲已於Android及iOS雙平台上架,立即下載,激戰到黎明啦!

《暗黑黎明2》官網 http://dx.8888play.com/

《暗黑黎明2》遊戲下載 http://smarturl.it/5komff

作者:繁時花火