『COSER零距離!』色氣與強勢集於一身的少女「斯Naki」!


《六花的勇者》芙雷米·史披德洛 Photo By 刑の攝影記事

手機遊戲《陰陽師》妖刀姬(櫻羽刀舞) Photo By WilsonCosplayphoto


《GATE 奇幻自衛隊》蘿莉·麥丘利 Photo By UPITA Photography

您好 斯Naki ,多謝您接受我地LVUP.HK訪問!今次我地就準備左幾條問題嘅,呢啲問題妳嘅 FANS應該都好想知

大少爺:妳玩咗Cosplay幾多年呢?
Naki:由第一次到宜家已經5年了,不過頭3年都係只係出過幾次左右,覺得正式出Cos嘅就大概2年幾左右。

大少爺:咁係咩原因令妳開始接觸Cosplay呢個奇幻世界?
Naki:其實當初對Cos並無太大興趣,直到讀書嘅時候識左有Cosplay開嘅朋友,先開始去Cos。Cos有種令自己完全投入係鍾意嘅角色入面,同埋Cos系表達自己對角色嘅愛嘅其中一種途徑。

大少爺:其實我自己睇妳外表都幾難想像到妳有玩Cosplay,咁妳仲記唔記得第一次Cos係邊個角色呢?
Naki:第一次Cos係v家嘅luka,當年仲係v家好流行嘅時候,event周圍都會見到同好亦都會好開心,不過宜家出v家嘅Coser真係越黎越少。

大少爺:見妳FB PAGE都好高人氣,有無遇過一d鬧妳嘅人,而妳又會點去面對或者處理?
Naki:我認為有鍾意自己嘅人就一定有唔鍾意自己嘅人,善意嘅意見可以接受,惡意的話亦唔會特別去在意,與其花時間係討厭自己嘅人身上,不如令鍾意自己嘅人更鍾意自己。

大少爺:「不如令鍾意自己嘅人更鍾意自己」妳呢句我鍾意,咁妳而家有冇計劃出下隻角色?可唔可以透露少少呢?
Naki:最近我計畫緊出唔少fate系列嘅角色,我出嘅角色主要都係圍繞強勢,色氣,禦姐系的,其中最近好深得我心嘅就係賽米拉米斯。


與Naki氣質相符的《Fate/Apocrypha》「亞述女帝」賽米拉米斯

大少爺:其實妳自己揀角色出嘅條件係咩?角色人氣?作品知名度?定係有愛?
Naki:我首選係鍾意,因為唔鍾意嘅話根本無可能花咁多時間去整衫同出呢個角色,就算套作品比較冷門,但由自己嘅Cos吸引到人去睇原作,其實都會好滿足。

大少爺:COSPLAY服飾妳會鍾意自己整定係買現成嘅再去加工?
Naki:裁縫方面我並唔係太擅長,但我會自己去揀布料去訂造服裝,之後自己再加工。服裝不單止車工緊要,唔同嘅布料選擇亦可以帶黎唔同嘅效果。

大少爺:其實妳入面都有唔少尺度大嘅相,怕唔怕比啲怪叔叔騷擾?
Naki:其實最重要系識打好底同保護好自己,遇到有問題嘅事唔好怕要出聲就無問題。

大少爺:相信有唔少人都想踏足呢個圈子,有冇啲建議可以比佢地?最需要係咩元素?勇氣?愛?
Naki:有愛係出Cos嘅動力,而Cos最重要嘅係去投入個角色,代入角色嘅一切,唔需要怕醜,放膽去做就OK ! 當然髮型,服飾,妝感都好重要,如果覺得無從入手嘅話都可以參考下其他Coser,然後努力練同試,對住鏡練表情,一定可以幫妳出得更似!

大少爺:最後一題,老老實實,以妳專業眼光小弟COS邊個角色最型?
Naki:我覺得你可以試下GANGSTA入面嘅尼古拉斯,是個十分有魅力的角色 ! 其實曾經我也Cos過他的拍檔,哈哈


《GANGSTA.》尼古拉斯(一陣收工去剪佢個髮型先)

今次我地「COSER零距離」就訪問到呢一到,好開心Naki可以成為我地第一集嘅嘉賓,嚟緊我地都會不定時咁採訪香港唔同嘅Cosplayer介紹佢地俾大家認識,等大家可以深入了解佢地另一面。其實未採訪時就咁睇相覺得Naki係個冰山美人會好難溝通,不過接觸過後佢個人真係好有正能量會感染到其他人。
2017_11_3_FB_01_1200x628
福利滿滿的 斯Naki Cosplayer
To be continued…

作者:粉紅大少爺